Szállítási opciók

Mindenre van megoldás
Normál szállítás
Kedvező
INGYENES
5-8 munkanap alatt szállítjuk házhoz ajándékodat.

és teljesen ingyenes.

ha sürgős kérj express gyártást

Expressz gyártás
Gyors
2000 Ft
Előresoroljuk rendelésedet, így 2-4 munkanap alatt kapod kézhez ajándékod.
Verhetetlenül gyorsak vagyunk.
Az opciót a pénztárban tudod kiválasztani .
miután kiválasztottad az ingyenes szállítás partnerünket

Szállító partnerek

Az alábbi futárszolgálatokkal dolgozunk

MPL, E-One, Packeta

Mindig a legoptimálisabbat használjuk

Csomagcsere és visszaküldés

Ha az áru a csomagon belül sérülten érkezik, kérjük, az átvételt követő 2 napon belül vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! Minden esetben kérünk olyan fotót, amin jól látható a sérülés. Ha a javításra nem tartasz igényt, és ezt alapos indokkal alátámasztod, az árat teljes mértékben visszafizetjük a fizetési móddal megegyező módon. Kérjük, mindig a rendelési számra hivatkozz!

Fizetési információk

Webáruházunkban az alábbi fizetési módokból választhat:

Bankkártyával

Webshopunkban maximálisan biztonságos bankkártyás fizetést biztosítunk a Barion fizetési felülettel.

Utánvéttel

Utánvéttel is fizetheted ajándékodat a csomag átvételekor, de csak készpénzzel tudsz fizetni a futárnál. Az utánvét összege 690 Ft.

Mintaboltunkban

Szombathelyi mintaboltunkban (9700 Szombathely, Bejczy István u. 1-3. fszt.13.) bankkártyával és készpénzzel is fizethetsz az átvételkor.

Átutalással

Átutalással is kifizetheted a rendelésed, de kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek feldolgozása némi időt vesz igénybe!

Reklamáció

Csomagcsere és visszaküldés

Ha reklamációval élnél, nálunk emiatt sem kell aggódnod

Csomagsérülés

Ha a csomag már az átvételkor észrevehetően sérülten érkezik, átveheted a csomagot, de mindenképpen kérj sérülési jegyzőkönyvet!

Belső csomagsérülés

Ha a csomagon belül sérült a termék, kérjük, az átvételt követő 2 napon belül vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! Minden esetben kérünk olyan fotót, amin jól látható a sérülés. Ha a javításra nem tartasz igényt, és ezt alapos indokkal alátámasztod, az árat teljes mértékben visszafizetjük a fizetési móddal megegyező módon. Kérjük, mindig a rendelési számra hivatkozz!

Minőségi reklamáció

Ha a minőséggel nem vagy elégedett vagy valami gondod akadt a termékkel, arra is keresünk megoldást rövid időn belül. Küldd el nekünk e-mailben a tapasztalt problémát, hibát vagy hiányt és igyekszünk azt gyorsan orvosolni. Minőségellenőrzési folyamatunk nem sok hibát enged ki, de ha mégis ilyennel találkoznál, azért helyt állunk és kicseréljük.

Gyakori
Kérdések
Az alábbiakban összegeztük a leggyakrabban előforduló kérdéseket, melyekre itt gyorsan választ kaphatsz. Esetleges további kérdéseiddel keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailben vagy messenger üzenetben!

Nagyszerű ügyfélszolgálat, amire büszkék vagyunk.

E-mail: legkedveltebb kommunikációs felületünk. Leveledre a lehető leghamarabb, de legkésőbb 12 órán belül válaszolunk.

Központi e-mail címünk: info@giftor.hu

Messenger. Ezen a felületen általános információkra tudunk választ adni az ügyfélszolgálat nyitva tartásával megegyező időben.

Telefonon is elérhetsz minket. Néha nagyon leterheltek a vonalaink, de több vonallal is várjuk hívásodat.

Központi számunk: +36 1 / 445-0235

Instagram. Itt is írhatsz nekünk, munkaidőben az általános kérdésekre gyorsan válaszolunk.